szombat, augusztus 26

Kilencven.

Ha a mai napot feldarabolják 30 perces részekre, és megnézetik velem, képes lettem volna elhinni, hogy kedvenc társulatom, Monty Pythonék még mindig alkotnak... a pangáson kívül ma egész nap csak olyan bolondok voltak, amiket a fent említett derék társaság már számtalanszor eljátszott. Ez az egész még vicces is lehetne, csakhogy Montyékból is megárt a sok, és egy idő után elkezd fáradni az ember. Én konkrétan 3-4 részt tudtam eddig egymás után megnézni... viszont ma 11 órányi adag volt a részem. Volt itt ma minden. Papagáj jelenet fordított felállásban, Hülye Járások Minisztériuma, komcsizás, reklamálás, idióta nevű vásárló... komolyan, a nap végére már vártam, hogy jöjjön a gumicsirkés lovag, hogy fejbecsapjon... Helyette valami cigó gyerek elküldött anyámba a telefonon keresztül, mert a honlapunkon a "Vázak" menüpont alatt azt hitte, hogy 30.000 HUF-ért az egész bicót megkapja, mert az van a fotón... utána felvilágosítottam róla, hogy a vázak menüpont azért vázak menüpont, mert ott vázak vannak. Ha komplett bringát szeretne, akkor kattintson a "Kerékpáráruház" linkre... erre jött a már említett válasz, majd lecsapta a kagylót. Persze, én vagyok a hülye, mert a kis cigó nem tud olvasni...
De szerencsémre nem tudtam kimenni az idei Buziparádéra. Ha szabadnapom van, tuti kinnt lettem volna, és fotózom a sok elmeroggyant gyökeret, akik férfiként női ruhában rázzák a tökéletes testüket, és el is hiszik magukról, hogy ők szexik. Nos, szerintem aki felvesz egy tangát, hozzá szőrmecsizmát, és dübörgő zajra vonaglik, az nem más mint buzi. Állítólag van melegfelvonulás is, annyi a különbség az és ez között, hogy ott nem dübörög a zene. Amúgy félreértés ne essék, semmi bajom a melegekkel, amíg békénhagynak. Csak nem vágom, mi a francnak kell folyamatosan felvonulniuk, felvállalni magukat, meg megmutatni a világnak, hogy igen, mi homik vagyunk. Ennyi erővel én is fel fogok vonulni, hogy igen, felvállalom, én a lányokat szeretem. Felvonulok, hogy hé, én nem vagyok kisebbség, nem vagyok meleg, nem vagyok zsidó, nem vagyok keresztény, nem vagyok senki, csak úgy vagyok... Lassan már mindeki másnak több joga van, mint a (most megint nem akarok sértegetni) normális embereknek. Ech, bele sem gondolok inkább. Parádéra visszatérve, kitaláltam, hogy indítok majd egy Napalm kamiont, ahol napalmot és fehérfoszfor gránátot fogok a tömegbe dobálni, a buli végén meg felrobbantom a kamiont, ami meg lesz pakolva szögekkel... Álmodozni jó, kicsi Mizantróp Dani...

Nincsenek megjegyzések: