péntek, szeptember 1

Kilencvenegy.

Ha mostanában nem nagyon vagyok MSN-en, vagy itt, az azért van, mert bekattantam az emberektől, és inkább olyan lények társaságában múlatom az időt, akik nem basznak át. Illetve nonstop World Of Warcraftozom vagy triálozom. Egyébiránt ha esetleg valakit érdekel a miértje a dolognak, akkor elég annyi, hogy végre megnyugodtam, elfelejtettem egy bizonyos dolgot, erre most újra megkapom váratlanul, bele az arcomba, szemét módon. Ráadásul úgy, hogy megint nem lettek figyelembe véve bizonyos dolgok... olyan dolgok, melyek tükrében az egész szitu kicsit máshogy jönne ki. Mindenesetre kösz mégegyszer, bazmeg.
Ami pedig nemsoká a legjobb lesz, hogy jönnek a választások, megint mindenki gyűlölni fog mindenkit (engem most különösen, hála D.G. elleni utálatomnak, amit hangoztatni is fogok), ahogy azt jó magyarhoz szokás. Lehet elkezdek félretenni a ködös Albionra...

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

az emberek rosszak és kitolnak egymással, ezt mindig is tudtuk. ha viszont ennyire visszahúzódsz, valószínűleg azt a 2-3-at is kizárod, aki talán segítségedre lenne, aki talán a fordulópontot hozná az életedben.
én is megjártam már ezzel, bizonyos emberek szó szerint leszívták minden energiámat, a bajukat a vállamra rakosgatták, de én nem éreztem a terhet, ameddig úgy éreztem, jót, hasznosat teszek. aztán meg hátbatámadtak.
meg kell találni az egyensúlyt.mennyire nyíljunk meg, mennyire adjuk bele az energiánkat emberekbe, akik utána átvágnak, akikkel felszínes a kapcsolatunk.
és akármilyen szörnyű is, akkor is a kudarcok tanítanak.

szerintem ne a választásokkal legyél elfoglalva, meg az emiatti értelmetlen cinizmusoddal; inkább törődj magaddal ott belül :)

Dani írta...

Jó látni, hogy vannak még emberek e földön... :)

smilasol írta...

konkrétan mi történt? mi a baj?