szerda, november 8

Száztizenöt - Száztizenöt.

Megállt az élet errefele. Szerencsére. Még mindig szokatlan, hogy van időm. Mindenre. És ekkor mindenféle kérdések törnek elő belőlem. Pl., hogy James Hetfieldnek hova tűnt a hangja?? És miért van Hitlerjugend haja? Mert itt például még normális volt... Amúgy senki ne lepődjön meg, ha az első videón a dobok mögött nem a gonosz kis manó-t, Lars Ulrich-ot látja... az ott nem más mint Joey Jordison, egyenesen a Slipknotnól. Igen, volt ilyen Metallica koncert. Szóval ez egy. Mármint kérdés. Igazából az emberek idővel meghülyülnek. Lásd James. Vagy korábban már szó volt az Iced Earth ex-frontemberéről, Matt Barlow mesterről, aki ugye megunta, hogy neki van az egyik legjobb hangja a metál színtéren (tudom, nem ez volt az igazi ok), és kiszállt a Jeges Föld-ből, majd elment rendőrnek. Hogy kis négergyerekeknek énekelje, hogy ne bűnözzetek... Csak legalább a haját hagyta volna meg... Ettől függetlenül a Glorious Burden album eléggé jó lett... De Barlow nélkül nem Iced Earth az Iced Earth.
Más egyéb nem történik mostanában. Nonstop szól a Sons Of Northern Darkness Immortal-éktól, főleg a Beyond The North Waves. Fáj a térdem, kicsit hirtelen volt és sok a triál ennyi idő kihagyás után (hijnyje, be szép mondat volt ez). Ja meg ügyintézek. Vicces dolog a TAJ-kártyáért sorbanállni. Mindenki őrjöng, lázad, siet... csak én voltam előrelátó, és vittem soksok zenét magammal (kár volt, kb. 20 perc alatt végeztem, nem is értem miért maradtak mások oly sokat), ill. a mellettem ülő hölgy szorgosan töltötte ki az alapfokú angol könyvét. Szegénykének nem igazán akart menni, eléggé vicces dolgokat írt (kedvencem: a képen a néni mutat az asztalra. Be kell helyettesíteni a szavakat. ___ table is ___. Ilyen lett: My table is my. Elég jókat kuncogtam magamban.), de nekem nem volt pofám annyi ember előtt szólni neki... Inkább csendben élveztem sorait...
A másik, hogy volt itt a rendőrség, egy négy évvel ezelőtti ügy miatt, amikor is valami cigók elverték a szemben lévő (kínai) csajt, és elvettek tőle 1 millió HUF-ot. Apum látta őket, amikor a mi kapualjunkban álltak, ezért addig csesztettem míg lement és elmondta a rendőröknek mit látott. Konkrétan annyit, hogy 4 vagy 5 cigó áll és köpköd. Namármost a rend derék őrei ma felhívták (miután tegnap odaadtam nekik a számát), hogy, idézem: "elkaptuk az egyik állatot", és azonosítani kéne. Lényeg, hogy kiderült, úgy kapták el, hogy akkor a köpködés szó elhangzása után nyálmintát vettek a betonról, tárolták, majd most hirtelen észrevették, hogy egy nemrégiben elkövetett bűnesetben is ugyanaz a DNS... Vaz, dolgoznak ezek. 4 év után, de megvan a kis cigó. Remélem halálra ítélik.
Ennyit mára.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

mintha egyik videón se lenne James bácsinak hangja. ;) a 2 link ugyanaz.

Dani írta...

Javítva, köszi :)