vasárnap, augusztus 6

Nyolcvanötöscucc - El de jólfele.

Eljött hát a pillanat, szabadságra megyek. Úgy egy hétre. Valahova, ami elég messze van a pesti parasztoktól. De ahova megyek, ott valsz nagyobb parasztok lesznek. Real parasztok. Akik true agrármetált küldenek. Vagy nem... Úgyhogy amíg nem leszek, nem is fogok írni, sőt meglepő módon MSN-en sem leszek. De addig (ha esetleg valakinek hiányoznék, de ez nem valószínű), olvasgasson vissza. Van vagy 80 szöveg. Je.

De azért elmesélem mily fura dolog történt velem minap. Iwiwen beírtam, hogy munkahely weboldala www.hit.hu. Erre kapok egy emilt, hogyaszondja: 'heló, xy vagyok (csakazértsem írom le a nevét, mert a végén belázadnak ellenem -szerk.), láttam te is a Hit Parkban dolgozol. Ott pontosan hol? Mert esetleg vasárnap összefuthatnánk. Már elég sok embert felvettem, aki ott dolgozik. Előre is köszi, xy.' Természetesen válaszoltam neki. Ennyit: Heló. Elmész Te a jó k**va anyádba, te b*zi. Bocs ha durva voltam. Azóta nem válaszolt, sőt még a jelölést is visszavonta... nem értem én az embereket. Egyszer vagyok kedves egy vadidegennel, és tessék. Szó nélkül lelép. Még fogok neki írni, hogy hogy is gondolta ezt...

No ennyi mára, meg egy hétre, osszátok be, tapsoljátok meg egymást, éljen Elvis, találkozunk Valhallában. (Vagyis ott nem, mert oda csak én megyek. Majd egyszer...)

1 megjegyzés:

vadalma írta...

:DD velem még nem voltál ilyen kedves, pedig nagyon örömteli. =D

Jó nyaralást, végre. :) én most jöttem meg.