szerda, június 21

Hatvankettő - Egyebek.

Nu, utazásom zseniálisra sikeredett. Rájöttem, hogy Szekszárd nagyon messze van, ha átlagember vagyok, akkor 2000 HUF a jegy oda, vissza meg 600 (buszsofőr bácsi valamiért 67%-os kedvezményt adott. Lehet, hogy a szakáll miatt nyugdíjasnak nézett). Szekszárdon is vannak hülyék, ill. a világ egyik legjobb hamburgerese. Sajtburger + sült krumpli + kóla 700 HUF, de elég emberes adag volt... A rokkerek ugyanúgy csöveznek a parkokban. Ami mellesleg elég durván jól nézett ki, egy nagy zöld gyep, amit sziklák öveznek (triálpálya rulz), ill. mindenféle vasmadarak (ilyen giganagy szobrok, amik tényleg nagyok, és tényleg vasból vannak). Az összképet a szokásos szocreál időkből maradt (ill. most is az van) panelokkal lehetett még fokozni. Tényleg hangulatos volt. Egyébiránt mindenki fellélegezhet, Jankuccal rendeztem dolgaimat. Remélem. Már csak Dorka maradt. Amúgy az idillt egy hitgyülis néni zavarta meg, akivel pár perc alatt elhitettem, hogy a világ leghívőbb hívője vagyok, és szeretettel meghívott a vasárnapi összejövetelre. Kár, hogy nincs kedvem reggel 0600-kor elindulnom itthonról, hogy 1000-re leérjek. Mindegy, Jankucct beajánlottam. Hátha elmegy. Az utazásban azonban nem volt semmi különös. A busz ment, meg megállt néha. Nem ült mellém se életét elmesélő öreg néni, se vadakat terelő juhász. Sajnos. A juhászon jót röhögtem volna...
Mellesleg visszafele egy igazi klasszik magyar volánbusszal jöttem (no légkondi, no ablak, just függöny), ahol rájöttem, hogy Amerika a világ legnagyszerűbb országa. Olyan dolgokat köszönhetünk nekik, mint az atombomba (tudom, hogy magyar találta föl, de ők használták először), a mountainbike, a rockzene, a sült krumpli, a popcorn, tengerészgyalogság, valamint a legnagyobb találmány mindenekfelett: a Coca-Cola. Ezenbelül is a Cherry-Coke. Fülledt magyar buszon életmentő tud lenni. Ásványvizek... haha. Széndioxiddal dúsított csapvíz, amiről az emberek azt hiszik egészséges... ennél már csak a szénsavmentes a jobb, ami sima csapvíz... és ásványi anyagokat nyomokban tartalmaz... Úgyhogy, gyerünk, igyatok kólát, az a legjobb. És nem rontja a fogakat akkor, ha rendszeresen mostok fogat és jártok fogorvoshoz. Jah, és ne Pepsit igyatok, mert az fuj, cukros víz. Ennyi egyelőre, megyek vissza dolgozni. Sziasztok.

Nincsenek megjegyzések: