szerda, május 17

Már negyvennégy - Filmek.

Most eléggé boldognak mondhatom magam. Mondjuk mindig az vagyok. De most ilyen pluszboldogság vagy mi van. Mittomén. Lényeg: megvannak kedvenc rendezőm, Tim Burton következő animációs filmjei: Vincent [1982], The Nightmare Before Christmas [1993], Corpse Bride [2005]. Valami hihetetlen zseniális ember Ő. Eddig rossz filmet nem láttam tőle. Ő csinálta pl. a klasszikus Batmant (az első két rész). De nem csak ezek miatt vagyok pluszboldog. Sikerült beszereznem az eredeti Police Squad! sorozatot, ami a Naked Gun filmek "előzménye". Leslie Nielsen egyszerűen verhetetlen... ill. úton van még a klasszikus M.A.S.H. film is, Donald Sutherland-el, a M.A.S.H. sorozat, Alan Alda-val, valamint talán a legkedvencebb filmem, a Clint Eastwood, Telly Savalas, Donald Sutherland, Don Rickles szereplésével készült klasszikus, a Kelly Hősei, DVD minőségben... kellhet ennél több? Igen... Pl. tudnám díjazni az összes Due South epizódot, vagy a Space 2063-at... esetleg egy eredeti angol szinkronos Halál 50 órája... vagy a Clint Eastwood-os Kémek a Sasfészekben... mondtam már, hogy szeretem a háborús filmeket?
A minap belémhasított a gondolat, hogy meg kéne néznem ezt a Da Vinci kódot. Állítólag a könyv jó. Tom Hanks meg nem rossz. De előbb a könyv kéne. Biztos jó, ha az egyház belázadt tőle. Kár, hogy nem képes a világ felfogni, hogy ez csak egy kitalált sztori. Asszem. Inkább nem mondok semmit, míg nem járok utána. Mondjuk ezért nem megyek moziba. X-Men 3 - The Last Stand miatt viszont igen. Kár, hogy nincs olyan fanatikus Marvel rajongó ismerősöm, aki égetné magát velem (képregényrajongóként az összes rejtett kis poént egyből megtalálom a Marvel filmekben, és ilyenkor kicsit felsőbbrendű kacajjal tudatom a körülöttem ülőkkel, hogy igen, lúzerek vagytok, mert fogalmatok sincs, miről szól a film, és hogy min röhögök). No, mindegy, majd lesz valahogy. Fogadok, hogy a Pirates Of The Caribbean - The Dead Man's Chest-re könnyebben fogok társakat találni...
Múltkor megnéztem Vele a Brian életét. Tetszett Neki. Tökjó. Nem is tudom hány éve ígérgettem már, hogy odaadom Neki...
Most meg Stormlord szól. Elég tűrhető kis cseh vagy szlovák black metal. A dobosgyerek csöppet gyors és precíz. Hiába, az igazi tehetségek el vannak dugva. Most nem jut más az eszembe.

2 megjegyzés:

kalmanfarkas írta...

Kéne a Kémek a sasfészekben? Gáborbátyának megvan, szólj, ha igényt tartasz 1 példányra ;) Télleg nagyon állat film...
Amúgy meg ha beszerzed (elég 1 nézésre is) az X-Men 2-t, én eldzsalok véled mögsasolni a 3-at. Bár biztos nem leszek olyan jó társaság, mint Ő, de talán megengeded, hogy átöleljelek :DDD

Dani írta...

Hehe... megvan mind a két rész, ha tényleg érdekel... :D