szerda, szeptember 20

Százbólegy - La Revolución.

Szerintem én lottózni fogok. Nemrég ugyanis kértem valami katazstrófát, valami eseményt. Erre jön Twister, és elmossa a tüzijátékot, majd most kitör a forradalom. Ami mondjuk azért erős szó. Egyelőre lázadás van. Hogy mi ellen, azt senki nem tudja. Nagyrésze kiment rendőrt verni, meg balhézni. Azokat a helyszínen lőttem volna tarkón. A többi maradjon csak. Az egészben csak azt nem értem, hogy miért nem az MSZMP-sek lázadnak. Ferike az ő fejüket kúrta át, nem a Fideszesekét... Ők tudták, hogy amit mond, amit tesz a pártjuk, az kamu... Kár, hogy ebből sem lesz semmi. Ha kormányváltást akarnának, ahhoz több kéne, nem elég egy kis tömegjelenet. De több úgysem lesz, mert ratyik vagyunk hozzá. Még egy '56-ot nem vállal be senki. Nem is kéne, hogy megint bejöjjenek a szovjetek oszt szétkúrjanak mindent... akkor nem lenne net, és nem tudnék WoW-ozni. Szal vicces a szitu. Szétverik az MTV székházat. Sok értelme volt. Végülis ja, stratégiailag fontos épület. Miért nem az MSZMP bunkert támadták? Ennyi erővel el lehetett volna foglalni egy BKV jegypénztárt is. És felgyújtani egy telefonfülkét. Én mondom nem értem... Most kíváncsian sasolom, mi lesz a folytatás. Van ugye egy tüntetés valami tandíj ellen, asszem holnap. Lesz még október 23.-a, ráadásul 50. évfordulós. Én ha lázadó lennék, akkorra szerveznék valami nagyot. Csak a net ne sérüljön. És most jön majd a szöveg, hogy miért pofázok, miért nem teszek valamit én is a kormány ellen blablabla... egyszerű. Nem akarok semmit tenni a magyarokért. Ahogyan a Critical Massra sem járok, mert a bringások sem érdekelnek. Csupán külső szemlélődőként osztom az észt. Ennyi elég nekem. Nem fogok kimenni rongálni, őrjöngeni. Úgysem lesz eredménye, mert a magyar mint olyan, már megszokta ezt a 40 évnyi kommunizmust. Feri nem mond le, sőt, az összes baráti párt támogatja. Hallottam olyat is, hogy tulajdonképpen mekkor jó ember ő, mert legalább beismeri, hogy hazudott. Igenám, csakhogy nem a népnek ismerte be, hanem a pártjának. Ami aztán kiszivárgott. Érdemes megfigyelni azt a tényt is, hogy az MSZMP-nek eddig 3 kormányfője volt. Egy pufajkás, egy ügynök, és egy stiklis. Gratula. És még ha azt ismerte volna be Feri, hogy akkor kúrta el, amikor ő volt hatalmon, arra azt mondom, hogy talán ok... de beismerte, hogy az egész pártja nem tett semmit, amióta uralkodnak... és ezekután nem értem az MSZMP rajongókat, hogy hogy képesek ezekután is teljes mellszélességgel kiállni a pártjuk mellett... ja, de lehet meg is válaszoltam már korábban... 40 évnyi kommunizmus nem tűnik el hipphopp... Amíg ez a generáció él, addig nem. És a legrosszabb, hogy már a gyerekeikbe is nevelik bele ezeket, szal jön az újabb adag pár év múlva... Nos, elkéne egy revolución. Majd 23.-án. Talán.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Mekkora egy rohadék vagy Dani! magyarnak születtél! és a Kormorán? Amikor én mentem nekem tökre megváltoztatta a gondolkodásomat az a sok igazi magyar ember. nőjj már fel! Ne a tizenévesek között elterjedt divatot kövesd hogy de szar magyarnak lenni, mert már 24 vagy. na mind1. sztem tegyél azért hogy jobb legyen, ne pedig a szaros wowoddal foglalkozz mindig mert hidd el nem éri meg. nem érhetett akkora fájdalom ohgy ne érdekeljen a normális világ és szánalmas kocka legyél
Andris