szerda, július 5

Hetvennégy - Na végre.

Dalma, ne olvasd tovább!!

Végre kiestek a németek. Egy unalmas meccs volt (bevallom, csak a második félidőt néztem), és kezdett elszállni minden reményem, hogy esetleg a digók győznek, de akkor jött a 2x15 perc, ami foci szempontjából elég kemény volt. A germánok galoppoztak előre, ráküldték izomból, (és néha Buffonnak nyújtózkodnia kellett...) de ez fociban nem taktika. Ellenben az olaszokkal, akik nagyon veszélyes kényszerítőket nyomtak, ami miatt megizzadt a német védelem. 11 esekben tuti ők nyernek, mert ugye hazai pálya, hazai közönség... DE ekkor jött a drámai 29. perc, és az olasz gól. A német birodalom összeomlott. Megint. Utána még keményebben szenvedtek a gólért, de lelkileg már készek voltak... onnan esélyük nem volt... Ekkor megtörtént az, amire szerintem senki nem számított... Gilardino nagylelkűen felajánlotta a labdát Del Pieronak, aki halálos nyugalommal emelte át Lehmann kapus felett... 2-0. VB elődöntőn, idegenben, 1-0-ás vezetésnél, a hosszabítás utolsó perce végén, a házigazda ország ellen, nyakán az egész fricc hadtesttel, cserejátékosként... erre a legjobb szó az alázás. Kemény szó. De nincs jobb erre. És emiatt most nem kell megsértődni. El kell fogadni. Dalma, mondtam, hogy ne olvasd tovább. A németeket utálom, nem téged.

A másik örömhír, hogy Cristiano Ronaldo remélhetőleg távozik a Manchester Unitedből, azokután, amit Wayne Rooney-val "művelt". Nekem sem lenne pofám egy ilyen lépés után egy csapatban maradni valakivel.

Ennyi mára, remélem a franciák nyerik a VB-t. Ők igazán megérdemlik. Mondjuk egy Angliának jobban örültem volna, de sajna az élet nem egy habostorta...

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

unalmas volt a meccs? szerintem nagyon mozgalmas és színvonalas volt, annak ellenére, h gól nem született, csak a végén. élvezhető volt így is nagyon. a végeredmény meg külön öröm :)

vadalma írta...

Jajj, én nem Rólad írtam iwiwen, hanem azokról akik teleírták az üzenőfalat olyanokkal, hogy "na végre megkapták a mocskos németek/nácik...." stb.
Semmi bajom sincs Veled sem, csak azokkal, akik nem képesek normálisan beszélni olyan dolgokról, amik másoknak igenis fontosak.
Mellesleg a posttal sincs semmi bajom, teljesen korrekt, csak ma reggel átolvastam az üzenőfalat és kibuktam a sok ostoba emberen... ennyi. Lányod szeret Téged.

Dani írta...

Akkor megnyugodtam...:)