hétfő, június 26

Hatvannégy.

A tegnapi nap elég jó volt. Kormorán koncert volt Somogyváron, ami messze van. De megérte, mert a kilátás onnan, ahol a színpad volt, valami eszméletlen jó volt. Csak sok bogár volt. Nagyok, kicsik. És repült is egykettő. A koncert igazából a szokásos volt, szal halálra untam magam. Technikus szempontból eseménydús volt. Rögtön az elején Tomi szólt, hogy bennthagyta a fülesét a buszban. Ádám elrohant megkeresni. Nemsokkal miután elment, Tomi szólt nekem, hogy megvan... sok volt a sör, ezért valószínű, hogy nem vette észre, hogy az oldalára van kapcsolva. Ádám eközben bőszen túrta át a buszt, de sajna nem találta a keresett tárgyat. Mi eközben jókaz röhögtünk Tomival az eseten. Utána megint szólt, hogy be van kapcsolva, csak nem hallja magát. Odarohan, leszed róla, visszarohan, megcsinál, megint odarohan, feltesz rá. Jó volt.
A koncert előtt Laci (dobos) kérte a hangmérnök gyereket, hogy ne legyen füst. Az mondta, hogy OK. Erre a koncert közepén a gyerek elkezdett egy ilyen porszívócsövet bevezetni Lászlóm mögé, aki nekem mondogatta közben, hogy "kígyó!! kígyó!!". Szal Ő is kész volt. Mindenesetre kösz a gyereknek a füstöt, amit nem kértünk.
Viszont az egész buli legnagyobb jelenetét Zoli alkotta (akit sokan csak a magyar Petruccinak ismernek, egy zseniális gitáros és dalíró, aki nem hiszi, hallgasson meg egy Nemesis albumot. Ami mostmár Age Of Nemesis). No, tehát Zoltánunk visszajött a WC-ről, nagy boldogan, majd közölte, hogy sikeresen beleh*gyozott a csapba... Nos, a mosdók tényleg nagyon alacsonyan voltak. Ő bement, nekiállt. Furcsállta, hogy ilyen öblösek, de ezt annak tulajdonította, hogy vidéken nyilván ilyen... majd észrevette, hogy egy csap figyel felé. De akkor már, mint mondta, mindegy volt, befejezi. Ahogy ezt előadta az külön dobott a sztorin... mi meg fetrengtünk a földön.
Lacival mindketten híresek vagyunk, Ő kicsit híresebb mint én. De Ő az én sofőröm. Én csak akkor vagyok híres. Ill. a somogyvári sátánisták Black Sabbath rajongók. A Black Sabbath tehát sátánista zene. De aki hisz a Bibliában, az nem lehet sátánista, de hallgathat sátánista zenét. Ezek voltak a tanulságok...

Nincsenek megjegyzések: