csütörtök, április 20

Harminckettedik.

Ma megfogadtam, hogy ha találkozok akármelyik "vevőnkkel", aki ma 5 után bejött a boltba, azt tuti kinyírom. Kiemelt célpontok az egészségpénztáras kártyával fizetők, ill. az a két paraszt, aki akkor jött be, amikor bemondták, hogy zár az áruház, és már eresztettem le a rácsot. Majd meglepődve mondta, hogy nála még nincs 9 óra. Ekkor elgondolkoztam, hogy melyik állványon koppanna nagyobbat a feje... Többek között public enemy még az a furkó is, aki csak egy órán át tartotta fel a kollegámat, ezzel rámhárítva a maradék 20 ember kiszolgálását. Illetve az a seggfej, akinek csak 3x magyaráztuk el most (és múltkor is), hogy a kinnt lévő terméken már az akciós ár van. Ennek ellenére nem fogta fel most sem, és csak miután kitöltöttem neki a garanciafüzetet, és mondtam az összeget, utána esett le neki, hogy az nem annyi, és sértődötten kivonult... Ez 21:08 perckor történt. De megjegyeztem az arcát... Amúgymeg mi a tetves ****** csinálnak emberek 7 óra után egy bevásárlóközpontban??? Hol vannak egész nap?? És miért zárás előtt 3 perccel akarnak akármit is venni?? Legközelebb gondolkodás nélkül fatality lesz.

Nincsenek megjegyzések: